2011-04-07

some like it hawt

idag har jag och min kompis amalia varit produktiva. vi har försökt hitta på fyndiga porrfilmstitlar, vi lyckades rätt bra må jag säga. million dollar pussy, no pussy for old men, låt den rätte komma i dig, schindler's fist, fist me if you can, älska med hundar. ja, ni ser. om någon i porrfilmsindustrin råkar se det här så är vi i desperat behov av arbete. pronto!


tidigare idag skulle jag googla något, och råka snubbla in i en märklig blogg.


Jag var den utkonkurrerade tjejen som aldrig utmärkte sig. Jag var avundsjuk på att hon fick den perfekta tonårstiden som jag alltid velat ha. Hon fick de farliga killarna, va med på de vilda festerna och vågade rymma hemifrån. Hon fick uppmärksamhet, tog droger, hade en trasslig barndom och det perfekta utseendet. När hon förlorade oskulden behövde hon bara köpa en svart klänning utan axelband, åka på en fest med äldre killar, supa sig aspackad och däcka, för att sedan vakna upp dan efter nerblodad i en vattensäng med en kille bredvid. Själv försökte jag samma sak, fara på fest och supa tills jag stupade. Men varje gång vaknade jag bara upp hemma i min egen säng – fortfarande oskuld.


förstår ingenting, men jag tycker hemskt synd om den här flickan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar